עיצוב ופיתוח

דף נחיתה

דף נחיתה הוא אחד מאמצעי השיווק הישיר היעיל ביותר שקיים היום. בעידן שבו הגולש מקבל בכל דקה אינסוף מסרים באינטרנט, דף נחיתה מאפשר לכם לתפוס את תשומת ליבו של לקוח פוטנציאלי ולמקד אותו לכמה דקות בודדות כדי להניע אותו לפעולה הרצויה: השארת פרטים / הרשמה לשירות / רכישת מוצר וכו’.

מעטפת שלמה

כל מה שהקמפיין שלך
צריך תחת קורת גג אחת

דף נחיתה לשיווק ממוקד ויעיל

דף נחיתה הוא עמוד אחד בודד וקצר, המציג מוצר או שירות ספציפי, לרוב בצורה תמציתית. אל הדף מגיעים בדרך כלל אחרי לחיצה על מודעה שמופיעה במנוע החיפוש, בפייסבוק או באתרי אינטרנט הקשורים לתחום שדף הנחיתה מקדם.

מטרתו של דף נחיתה היא למקד את תשומת ליבו של הגולש למוצר או לשירות ספציפי ולהניע אותו לפעולה לבצע רכישה, להשאיר פרטים, להירשם לרשימת תפוצה או ליצור קשר באמצעות הטלפון או הוואטסאפ.

מערכת
ניהול אתר

אנחנו נתאים עבורכם מערכת ניהול שתתאים לצרכים שלכם באופן מושלם. תוכלו לעדכן תכנים בצורה קלה ופשוטה וללא תלות במתכנת. אנחנו נעביר לכם הדרכה מפורטת כיצד לתפעל את האתר בעצמכם.

עיצוב
מניע לפעולה

עיצוב התואם לאופי המוצר או השירות, מסרים ממוקדים המניעים לפעולה, אלמנטים גראפיים אשר יעודדו את הגולש לפעולה ע"י טופס השארת פרטים, כפתורי רכישה, הרשמה לרשימת תפוצה וכו'.

ספקו ללקוחות שלכם את הדרך הקלה והמהירה להכיר את המוצר או השירות שלכם

לדף נחיתה יש ייעוד אחד: להניע משתמשים לפעולה ספציפית. ולכן, הדף צריך להיות בנוי בצורה הרבה יותר ממוקדת עם חשיבה על קהל יעד ספציפי שיגיע אליו ממודעה, מייל או קישור ישיר, ויקבל מיד את הדבר הספציפי שהוא חיפש.

המסר של דף נחיתה הוא ישיר ומניע לפעולה: הירשמו! הצטרפו! רכשו עכשיו! צרו קשר! וכו’. זאת משום שמי שמגיע לדף הנחיתה דרך מודעה זו או אחרת, צופה בו זמן מאד קצר – ולכן על המסר שהוא מעביר להיות חד וברור.

בדף נחיתה חשוב שהעיצוב יהיה נקי ואחיד, עם מספיק רווח בין האלמנטים, שלא יסיח את דעתו של הגולש ויצור חוויית גלישה וקריאה נעימים.

הפרויקטים שלנו

דפי נחיתה

דברו איתנו
והניעו את הקמפיין שלכם

יאללה, לשיחה.
1
דברו אתנו כאן
זמינים כאן :)
דילוג לתוכן